  • Data: 2004-01-28 01:34:35
    Temat: Re: A było tak pieknie
    Od: matryc <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2004 00:26:31 +0100, szarim wrote:

    > Żegnaj kwiatuszku, już mój nie jesteś

    Wzruszające zakończenie...

    A nie pamiętasz sprzed jakiegoś roku może później sloganu na
    billboardach?
    "U nas być znaczy mieć"

    Jak u nich jesteś to masz, a jak masz to znaczy że 0,5 złotego to dla
    ciebie nic, bo przecież masz :)

    Choć wiem że to nie rozchodzi sie o te pół złotego, to chodzi o to
    że złamali idee która przyciągała ludzi...
    Złamali podstawowy atut, atut który niejednokrotnie był asem i
    przechylał szale w strone kwiatuszka...

    matryc