eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie › Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
  • Data: 2011-03-07 17:51:00
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-07 18:44, MarekZ pisze:

    > Dobrze by było ograniczyć nieco dyskusje na te tematy. Stare wątki niech
    > zaginą w pomroce dziejów, a nowych nie tworzyć, a jak powstaną to się w
    > nich nie wypowiadać. ;-) Nic nie może przecież wiecznie trwać.

    Juz wydanych kart (mam nadzieje) nie wypowiedza ;) A jak niedlugo
    wszyscy dojdziemy do 100k limitu, to nie bedzie o czym rozmawiac.
    A podobnie bylo z "ukrytymi polami". Napisalem tutaj, ktos skopiowal na
    forum mbanku i troche to poprawili, tzn. pousuwali opisy.
    Sralior tez cos walczy z oplatami za karte i blokowaniem. Ostatnio
    zauwazylem, ze karta sie magicznie aktywowala w ostatnim dniu miesiaca,
    kiedy to miala byc pobrana oplata. Teraz juz calkiem z niej
    zrezygnowalem, zastrzeglem i zegnam sie z fachoffcami.