eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie › Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
  • Data: 2011-03-07 18:32:56
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: osa <o...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie w ogole nie pojawiala sie oferta na KK, ale jak wszedlem we wnioski
    > o KK, to wyskoczylo, ze moge dostac te wspomniana wczesniej karte, ktora
    > dostalem. Podobnie nie pisali nic o podniesieniu limitu, dopiero jak
    > wszedlem w zakladke "podnies limit na KK" to tam bylo, ze moge VC
    > zmaksowac.

    Może za szybko chcieliście zmienić? Od wydania karty lub ostatniego
    zwiększeniem limitu musi minąć miesiąc. A oferta na KK w OdC pojawia się
    chyba tylko jak klient nie ma.. ale jak się pojawi nowa oferta na KO lub
    KG to jest równoznaczne z dostępnym limitem na nową KK lub podwyższenie
    limitu... pod warunkiem że minął miesiąc ;)

    > Teraz w tej kategorii odnosnie "podwyzszania limitu" pojawila
    > sie tez nowa VP, ktorej jeszcze nie dostalem, ale wywala, ze "nie mozesz
    > podniesc limitu tej karty".

    Jeśli system pozwoli to... pozwoli za miesiąc, za szybko chciałbyś
    podnieść limit nowej karty ;)

    > A sumaryczny limit uzyskany w tym momencie
    > mam 70k (od piatku, czyli poczatku tego watku sie to zrobilo z 10k
    > limitu) przy ofercie na odnawialny 39k, gotowkowy 100k

    Perpetum mobile :D