eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie › Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
  • Data: 2011-03-07 18:37:36
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: osa <o...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 19:08, neoniusz pisze:

    > Taa, ale wiesz co ci mRadni czasem pisza - bzdety (jak np. pisales na
    > forum o podpisywaniu smsami i gosc sie upieral, ze sa 2 smsy).

    Wiem wiem... ale chyba zdarza im się pisać do rzeczy ;) Oby...

    > Mnie zastanawia inna kwestia. Mianowicie czy ktos (jakis dziwny urzad)
    > nie zainteresuje sie skad np. mam takie pieniadze jesli bede obracal
    > kwotami w granicach maksymalnych limitow KK przez BC i na innych kontach
    > (i lokatach), gdzie z tych pieniedzy leca % i zarabiaja. Mimo wszystko
    > wydaje mi sie to w 100% zgodne z prawem.

    Teoretycznie 'służby' mogą się zainteresować, jeśli bank zgłosi to jako
    podejrzane transakcje... wtedy drukujesz im przelewy wychodzące z KK i
    przychodzące z konta... tytuły się zgadzają więc wiadomo skąd kasa... a
    po co ta kasa? Na inwestycje, a podatek od zysków płacisz (lub nie...
    błąd który chyba chcą naprawić w MF) za pośrednictwem banku więc jesteś
    czysty... jedynie to tylko bank może wypowiedzieć Ci umowę KK, bo takie
    jest święte prawo strony umowy.