  • Data: 2004-09-21 20:48:35
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2004 22:13:31 +0200, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >Ja sprzeczności nie widzę.

    hmmm, nie widzisz sprzeczności między "płacić" a "nie płacić"?

    >Cała ta strona jest dotyczy abonamentu odprowadzanego przez firmy, a p.7
    >jest ilustracją wyjątku, jakim jest abonament osoby fizycznej.

    KRRiTV twierdzi, że o tym czy abonament się należy decyduje to czy się
    wzięło radio na fakturę czy nie, a to IMHO bzdura nie mająca żadnych
    podstaw nawet w tej /.../ ustawie.

    Twierdzę, że jeśli osobiście prowadzę DG i jako ŚT mam samochód, a w
    nim radio, to płacić abonamentu osobno za to radio nie mam obowiązku.

    >Co więcej, ta strona nie jest aktem prawnym, a co najwyżej popularną
    >(Q&A) wykładnią osławionego rozporządzenia.

    oczywiście, ale dobrze byłoby, żeby informacje tam zawarte nie
    wprowadzały w błąd. To w końcu urząd państwowy, a nie jakiś "blog" :-)
    --
    Jarek Andrzejewski