  • Data: 2008-10-30 18:59:26
    Temat: Re: Alior Bank startuje 17 listopada 2008 roku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie oczekiwałem wiele - oferta podobna do Polbanku (czyli prosta, tania i
    > bez ukrytych haczyków), ale z profesjonalną obsługą (której w tym greckim
    > oddziale brakuje). Wyszedł (jak na razie) niezbyt tani marmurek w stylu
    > WBK czy ING. Oj nieładnie, nieładnie...

    Zwroc uwage, ze gdy wchodzil Polbank konkurencja nie glupiala dokonujac
    chaotycznych posuniec. W tej chwili sa one tlumaczone raczej kryzysem, ale
    jeszcze pare miesiecy temu wlasnie 2 nowymi graczami z akcentem na Alior,
    ktory sie otwieral tak jakos od wakacji i otworzyc nie mogl.

    W moim przekonaniu przy obecnej konkurencji bank musi miec co najmniej 1
    mocny punkt w swojej ofercie. Lukas ma najwyzej oprocentowane KO, ING
    zgarnal klientow jako pierwszy w lokatach 3-miesiecznych, Getin daje jako
    jedyny darmowe przelewy z KK, GE oddaje 1,5% na KK za zakupy i 2,5% za
    paliwo, mbank jest darmowy calkowicie i chetnie rozdaje KK za podpis, Multi
    ma lokate strukturyzowana bazujaca na modnym obecnie inwestowaniu w zloto,
    PKO BP najwieksza baze klientow detalicznych, a BZ WBK mozliwosc zakladania
    nieograniczonej liczby KO i karte bezstykowa. Mozna mnozyc. Co ma Alior,
    czego nie ma w lepszej formie w zadnym innym banku?

    Ten overnight jest malo zrozumialy dla mnie - praktyka pokaze co autor mial
    na mysli.