  • Data: 2008-11-29 10:19:33
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ggr3ad$108$1@inews.gazeta.pl...

    > (z AliorBanku) umawial sie ze mna w srode telefonicznie na wizyte kuriera
    > w piatek,
    > w godzinach 11-16, nikt nie przylazl, nikt nie zadzwonil.
    Zakladalem w
    > ostatnich tygodniach kilka róznych kont w roznych bankach podobna drogą i
    > zaden mnie tak nie olal.
    > Dzieki temu wiem gdzie nie zakladac konta firmowego (ktore musze miec w
    > grudniu)...

    w samochód mojego sąsiada na parkingu uderzył inny samochód, marki skoda.
    ostatnio w samochód sąsiada nikt nie uderzył, zrobiła to tylko skoda.
    dzięki temu wiem, żeby nie kupować skody, ani żadnego samochodu grupy
    volkswagen, a także omijać łukiem ich serwis, nie korzystać z usług volkswagen
    banku a także unikać wszystkiego co pochodzi z niemiec, i nie rozmawiam nawet z
    niemcami.