  • Data: 2008-11-29 11:48:59
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Końrad N.S. pisze:
    > oczywiście, ale skąd bank miał wiedzieć, że ten kurier będzie
    > niesolidny? a może nie był niesolidny, może go ktoś rozjechał pod samym
    > domem autor'a? był solidny, ale nie doszedł na piętro, bo miał zawał?

    Skrajny przypadek. Wystarczy prosty telefon "kuriera dziś nie będzie,
    będzie jutro" nawet jak coś go rozjechało albo miał zawał to przecież
    jest jakaś centrala itp.

    Ktoś oczekuje po prostu profesjonalizmu, a dostaje fuszerkę i trudno
    żeby nagle zaczął usprawiedliwiać drugą stronę, bo dla niego efekt jest
    taki, że nikt nie przyjechał i w dodatku nie wiadomo dlaczego. A jaka
    jest tego przyczyna to akurat klienta nie obchodzi.

    > zgadzam się także, że to wpływa negatywnie na wizerunek banku, i może
    > być przyczyną wyboru innego konta/banku.
    > ale jakby nie patrzeć, to post taki jak pierwszy to duża niedojrzałość
    > emocjonalna, i panikowanie, pieniactwo.

    Można mówić i tak. Dla mnie to jest brak profesjonalizmu ze strony
    banku/kuriera - a klient chce kupić produkt od banku, nie od kuriera.

    > równie dobrze na zły wizerunek banku wpływa brak miejsca parkingowego w
    > okolicy oddziału - nieprawdaż?

    A nie ? Dobra lokalizacja placówki to jest bardzo duża zaleta. Aliory
    np. tak się rozlokowały, że ja osobiście nie wiem gdzie one są, w każdym
    razie nigdzie po drodze.

    > post autor'a jest niepotrzebny - rozedrgany emocjonalnie i napisany pod
    > wpływem impulsu, bez przemyślenia.

    Po części tak. Aczkolwiek ja go rozumiem.

    --
    Mithos