eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - KPINARe: Alior - KPINA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.germany.com!news.motzarella.org!motzarella.org!news.motza
    rella.org!not-for-mail
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - KPINA
    Date: Sat, 29 Nov 2008 17:57:15 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 21
    Message-ID: <8...@a...kjonca>
    References: <ggr3ad$108$1@inews.gazeta.pl> <ggr4v8$2r8i$1@opal.icpnet.pl>
    <ggr5g3$8ig$1@inews.gazeta.pl> <ggr6lr$2s2u$1@opal.icpnet.pl>
    <ggr81v$jd2$1@news.onet.pl> <ggr9mf$2ukk$1@opal.icpnet.pl>
    <ggra7v$s08$1@news.onet.pl> <ggrdho$9s$1@opal.icpnet.pl>
    <ggrlf3$54k$1@news.onet.pl> <ggrnlk$q22$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <8...@a...kjonca> <ggrrls$28a$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.motzarella.org
    U2FsdGVkX18e9+VFRrOrxV+0S1AbYe2NBNrEzDusb+X0FiHV+yqjp1x84QeEpFjjgHOyxHMVZaTQ/vFcvDl7S07Q6jeo1gS8ZQadg3XEzugOBaXMPMUJdMuaia6obXsjoanE8BYNqII=
    X-Complaints-To: Please send complaints to a...@m...org with full headers
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Nov 2008 16:59:26 +0000 (UTC)
    X-Auth-Sender: U2FsdGVkX18SIPah+dC4Wcc6qCke31zr/tDXb2r43F4=
    Cancel-Lock: sha1:+t1UTTPJIjMN16riGjvjcftRibg= sha1:p6QzDgTzZkKC5sHIBrGT3hbIrNg=
    User-Agent: Gnus/5.13 (Gnus v5.13) Emacs/23.0.60 (gnu/linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:463603
    [ ukryj nagłówki ]

    "corner" <c...@i...TOTEZpl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:877i6mo86c.fsf@alfa.kjonca...
    >>
    >> W przypadku aliora się nie "zdarzaja" tylko "są".
    >
    > Stwierdzasz to po niecałych dwóch tygodniach pracy banku?

    Tak. Alior, w przeciwieństwie do mbanku czy inteligo *nie* jest
    pionierem w wielu sprawach.
    O tym, że kurierzy potrafią zawieść pisano w kontekście mbanku czy
    inteligo (m.in. tu) wielokrotnie, a jednak znowu mamy ten problem.
    Opisywane tutaj zmiany procedur w locie też nie świadczą najlepiej.

    KJ

    PS. A wystarczyłoby coś podobnego do millennium. Umówiono mnie z kurierem
    na dany dzień, w pewnych widełkach godzinowych. (Powiedzmy między
    11, a 13), mniej więcej o 13:30 telefon z banku czy był kurier
    i czy wszystko z umową OK. Taki drobiazg, a pozwala wiele wyjaśnić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1