eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - KPINARe: Alior - KPINA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!news
    .nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!o2g2000yqd.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - KPINA
    Date: Sun, 30 Nov 2008 23:12:53 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <f...@o...googlegroups.com>
    References: <ggr3ad$108$1@inews.gazeta.pl> <ggr4v8$2r8i$1@opal.icpnet.pl>
    <ggr5g3$8ig$1@inews.gazeta.pl> <ggr6lr$2s2u$1@opal.icpnet.pl>
    <ggrdie$av3$1@inews.gazeta.pl> <ggrds2$d5$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1228115574 13736 127.0.0.1 (1 Dec 2008 07:12:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Dec 2008 07:12:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o2g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:463832
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Lis, 14:27, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Końrad N.S. <n...@o...pl> writes:
    > > Użytkownik " autor" <n...@g...pl>
    > > napisał w wiadomościnews:ggrdie$av3$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > >> raczysz zartowac.
    > >> 1. Albo Bank wybiera najtansza oferte firmy kurierskiej i informuje mnie -
    > >> klienta ze w nablizszych dniach przybedzie kurier i pyta sie w jakich
    > >> godzinach jestem dostepny i odnotowuje ten fakt na przesylce
    > >> 2. albo Bank umawia sie ze mna na konkretny dzien i wybiera drozsza  przesylke
    > >> ktora GWARANTUJE dotarcie do klienta w okreslonym czasie.
    >
    > > raczysz nie rozumieć, co już wyjaśniłem w prostych słowach.
    >
    > A Ty raczysz nie dostrzegać, że z punktu widzenia klienta kurier jest
    > "częścią" banku. I mnie np. mało obchodzi czy to droga czy tania firma
    > kurierska, czy może nawet pracownik samego banku.
    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.
    > KJ

    troche racji jednak Konrad ma.
    Gdy 7-a zaczela mi "cudowac" przy zakladaniu ekonta, rankiem drugiego
    dnia bezowocnych prob uzgodnienia godziny dostarczenia przesylki,
    ustalenia czy jest u kuriera czy dalej w magazynie, zlozylem
    reklamacje mail i na mlinie.
    Nastepnego dnia, mimo, ze to byla sobota, dostarczono mi dokumenty,
    uzgodniwszy to w przeddzien, ze 3 godziny po reklamacji.

    Naturalnie lepiej, jesli przesylka przyjdzie bezproblemowo, ale liczy
    sie tez skutecznosc banku w naciskaniu na firme kurierska - a bank
    faktycznie czesto moze nie wiedziec o klopocie danego klienta do
    czasu, az wroca z powrotem do banku jego dokumenty niepodpisane.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1