    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior RIP
    Date: Sun, 9 Jan 2011 15:14:28 +0100

    ""Michał K."" <n...@n...org> wrote in message
    news:4d29af4b$0$2508$65785112@news.neostrada.pl...

    > Być może, ale też siedzę w "tematyce" i nie wiem czy istnieje normalny,
    > oddziałowy bank który miałby wszystkie bankomaty gratis za prawdziwe 0zł-
    > Przypominam, że DbNET, ING Direct czy OpenOnline/GetinOnline ciężko
    > traktować jak banki oddziałowe, skoro np. w ING wypłata w oddziale
    > kosztuje, Openy tego w ogóle nie wspierają, w DbNET też do końca nie wiem
    > jak to wygląda. W sztandarowym MBanku taka przyjemność kosztuje 5zł /
    > miesiąc a konto jest oprocentowane na 0%. A jedynym rachunkiem całkiem
    > bezwarunkowym jest dziś Open/Getin.

    Chyba opacznie zrozumiales moj post, bo chcialem wlasnie podkreslic, ze te
    banki, jak mBank NIE sa wcale tansze niz Alior, bo tam tez musisz placic 5zl
    za wszystkie bankomaty. Oferty mBanku nie porownuje nawet do Aliora w
    obrebie walut, bo nie ma czego porownywac, banki z oferta walutowa bez
    fizycznej kasy przyjmujacej gotowke to jest atrapa.
    Osobiscie juz dawno rozstalem sie z takimi czysto wirtualnymi jak mBank, VW,
    bo stosunek jakosci do ceny nie wypada dla nich dobrze.
    Akurat z debetowki Aliora nie korzystam, bo mam tansze rozwiazanie z DBneta,
    ktore wlasnie wykorzystuje do wyplat z bankomatow.
    Nie ma co poszukiwac banku, ktory wszystkie uslugi, ktorych oczekujemy
    mialby calkowicie i bezwarunkowo za darmo.
    Ja osobiscie wykorzystuje kilka bankow i wtedy mam oferte darmowa i
    dopasowana do swoich potrzeb- niestety takie sa czasy z jednego karta, w
    innym lokaty, inny bank na wplaty/wyplaty gotowki, itd.