eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior czy mBank - podejście do klienta?Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Date: Sun, 1 Nov 2009 20:38:42 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hckoo1$oo9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hci5a1$2d1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.186.11
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1257104961 25353 80.51.186.11 (1 Nov 2009 19:49:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Nov 2009 19:49:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:507206
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "jQ" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hci5a1$2d1$1@inews.gazeta.pl...
    ...
    > No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta
    > aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo,
    > jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy?
    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.
    >
    >


    Ja używam jako konta podstawowego. Mam stałę obroty (konto prywatne + konto
    biznes) i po autoryzacji na infolinii nigdy nie czekałem dłużej niż 15
    sekund na połązenia z konsultantem :) (nawet w czasie gdy była zapowiedź, ze
    jest długa kolejka i bez autoryzacji czekało się kilkanaście minut)
    Jeśli masz odpowiednie dochody i do kompletu weźniesz platynkę, to po jakimś
    czasie otrzymasz "specjalny" numer infolinii, gdzie eksperci mają załatwić
    twoją sprawę bez przełaczania. Z tej opcji nie korzystałem, ale nawet
    reklamacje złożone przez "zwykłą" infolinię są szybko załatwiane (w innym
    wątku pisałem o problemach z jednym panem w centrum finansowym, który
    oddzwaniał w kilka minut po rozmowie na infolinii, a moich telefonów nie
    odbierał :) )

    zatem z autopsji mogę potwierdzić, że w mBanku są lepsi klienci i normalni
    ;)

    Aliora jeszcze nie testowałem.


    pozdrawiam
    GM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1