eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Data: 2010-09-23 15:45:20
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:i7fchl$2hva$1@news2.ipartners.pl...
    >
    >>
    >> Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    >> PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    >> nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    >> anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    >> Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    >
    > Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to
    > jakis dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj
    > sie na swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w
    > razie niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra
    > bankowego. Czesto to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra,
    > jezeli nie sa w 100% pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz
    > klienta.

    A po kiego grzyba pisac jakies odwolania i straszyc arbitrem?
    Jakies takie dziwne dogadywanie sie, straszenie, bank odda i sie uciszy.
    Inny bedzie miekki i da sobie siana a bank zadowolony kase lyknie.

    Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie
    inaczej to od razu sprawa.
    Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1