eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Thu, 23 Sep 2010 17:45:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i7fsmj$3qa$1@news.onet.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl> <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <i7fchl$2hva$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: pl216.walbrzych.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285256723 3914 217.99.254.216 (23 Sep 2010 15:45:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Sep 2010 15:45:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536757
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:i7fchl$2hva$1@news2.ipartners.pl...
    >
    >>
    >> Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    >> PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    >> nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    >> anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    >> Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    >
    > Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to
    > jakis dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj
    > sie na swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w
    > razie niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra
    > bankowego. Czesto to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra,
    > jezeli nie sa w 100% pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz
    > klienta.

    A po kiego grzyba pisac jakies odwolania i straszyc arbitrem?
    Jakies takie dziwne dogadywanie sie, straszenie, bank odda i sie uciszy.
    Inny bedzie miekki i da sobie siana a bank zadowolony kase lyknie.

    Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie
    inaczej to od razu sprawa.
    Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1