  • Data: 2010-02-11 08:20:36
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 14:08:08 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):

    > Alez na tym polega eliminacja w Stanach! Na sprawdzeniu w jednym z
    > trzech biur kredytowych. I to wystarcza. Bez zaswiadczen i pieczatek.
    > Sypac sie zaczyna kiedy banki obnizaja kryteria przyznawania kredytow,
    > bez wzgledu na szerokosc geograficzna.

    I dlatego mnóstwo osób ma karty z limitami wielokrotnie przekraczającymi
    ich dochody i możliwości spłaty? Bądźmy poważni, dawali karty komu popadło
    byleby prowizje zgarnąć. U nas też tak zaczeli robić, ale przyszedł kryzys
    i przystopowano.

    > Powiedzialbym ze porownywalnego z UE. A nadgorliwosc pogranicznikow
    > ktorym niedawno przypadl w udziale honor bronienia granicy zewnetrznej
    > Unii Europejskiej jest juz powszechnie znana. O cyrkach jakie odchodza
    > na Heathrow i winnych portach UK nie wspominajac.

    O cyrkach na amerykańskich lotniskach nie wspominając, jak byś
    rzeczywistości nie naginał to jednak amerykanie mają większego świra w tym
    temacie.

    > Bywam raz na miesiac plus w sytuacjach awaryjnych typu wlasnie taka
    > wyplata. Czesto?

    Często. Mogę spytać po co co miesiąc do oddziału chodzisz?

    > W bankach zbiurokratyzowanych typu Capital One czy inne BofA jest
    > bardziej "europejsko". Tzn kiedy ostatnio okazalo sie ze nie dotarl do
    > mnie PIN do telebanking, zostalem wysmazony na okolicznosc danych, o
    > ktorych pisalem, a nastepnie zweryfikowano moja tozsamosc pytaniami z
    > biura kredytowego. Takimi, jakie zadaja kiedy wyciaga sie darmowy
    > raport kredytowy przez internet. Jakies siedem czy osiem pytan,

    Nie do końca o to pytałem. Masz powiedzmy lokatę na 100k$, chcesz ją
    zlikwidować i kupić sobie nowy wypasiony samochód (jak rozumiem możesz
    zapłacić czekiem). O co cię spytają przy likwidowaniu takiej lokaty?

    --
    Kojer