  • Data: 2010-02-11 09:18:29
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:38:43 -0800, bradley.st napisał(a):

    > Z innych przykladow: absolutnie nie uwazam, ze koniecznosc legitymowania
    > sie przy WPLACIE na konto (Alior Bank to byl?) zwieksza moje
    > bezpieczenstwo.
    > Ja wole powiedziec "Czesc Kate, nie mam przy sobie karty a potrzebuje
    > $50" i tak je WYPLACIC.
    > Ja naprawde nie zyje w strachu ze "gach bylej zony" wyczysci mi konto.

    > Oh, Kojer - Europejczyk metropolitalny! :) Ja rowniez nie mieszkam w
    > miescinie, gdzie wszyscy sie znaja, zapewniam. I wiem, ze wyplacac "na
    > twarz" mozna rowniez w miejscach typu SF, LA i NYC.

    Z Aliorem też uważam to za durny pomysł, ale tak ktoś wymyślił i nie
    wiadomo czemu.

    Co do Twoich wypłat, to trochę naginasz rzeczywistość. Ok masz jakąś
    znajomą w banku to wypłaci Ci, oczywiście raczej łamiąc regulamin banku,
    pieniądze, ale twierdzisz że tak jest wszędzie? Czyli założyłem konto w
    oddziale banku A i przechodząc obok oddziału B, wchodzę i powiem "Cześć X
    chcę kasę ze swojego konta, nie mam karty i dowodu". Tak to ma wyglądać?
    Bo tak jak wspomniałem trochę mieszasz i chyba koloryzujesz.
    Moja koleżanka na poczcie pracuje i też zostaje polecone i inne przesyłki
    awizowane bez pokazywania czegokolwiek, ale nie twierdzę, że to jest na
    poczcie polskiej normalne.

    Xenocide