  • Data: 2010-02-11 08:32:36
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:f8f32b49-0aa7-4e0c-b741-7a98045eba80@b10g2000vb
    h.googlegroups.com...

    > Stojac w tlumie babc placacych rachunek za elektrycznosc?
    >
    > W USA moglbys po prostu dac list listonoszowi, kiedy ten przychodzi z
    > poczta. Bez potrzeby ganiania do 'Urzedu Pocztowego", jezeli juz
    > musisz list wyslac.

    W PL tez mozna

    > Jak wyglada odbior listow poleconych w Polsce? Czy ktos juz wpadl na
    > genialny pomysl, ze adresat moze awizo podpisac, zostawic w skrzynce,
    > a listonosz przyniesie ten list po dwoch dniach i zostawi w skrzynce?
    > Czy nadal konieczne sa przymusowe wyprawy na poczte?

    Mozna na poczcie podpisac zgode na doreczanie listów poleconych do...
    skrzynki na listy.

    Poza tym jestes zlosliwy, specjalnie wybrales taki temat wiedzac, ze w
    kwestii poczty Polska jest dwa wieki za murzynami. Piszmy o bankowosci
    prosze, bedzie duzo przyjemniej ponatrzasac sie z USA.

    k.