  • Data: 2010-02-11 11:03:57
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 03:32, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Poza tym jestes zlosliwy, specjalnie wybrales taki temat wiedzac, ze w
    > kwestii poczty Polska jest dwa wieki za murzynami.

    Przeczytaj raz jeszcze od poczatku. Ja odpowiedzialem na sarkastyczna
    uwage poprzednika nt. zacofania i chodzenia na poczte zamiast uzywania
    e-maili.

    > Piszmy o bankowosci
    > prosze, bedzie duzo przyjemniej ponatrzasac sie z USA.

    Prosze bardzo. Pamietaj tylko ze bankowosc to nie tylko karty z chipem
    i superszybkie przelewy, ale rowniez (glownie) obsluga kienta. Ja nie
    mam poczucia ze moj bank chce mnie wydoic na kazdym kroku. I nie dosc
    ze nie place za obsluge mojego "zacofanego" konta czekowego to jeszcze
    na nim zarabiam. Mnie takie "zacofanie" odpowiada.