    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Fri, 23 Sep 2011 21:41:56 +0200
    <j5g86j$8dh$1@inews.gazeta.pl> <j5h855$v2r$1@news.onet.pl>
    <1l92u4i0ujp84.1sb08za6h5h7y$.dlg@40tude.net> <j5i6p4$9sk$1@news.onet.pl>
    <17gya7xncvfsm$.1p52u342c63b7$.dlg@40tude.net>
    <j5i7ft$cgo$1@news.onet.pl> <v...@4...net>
    <j5iap3$3a8$1@inews.gazeta.pl>
    <j9atjnnuwr8n$.xa8h8hub7xu$.dlg@40tude.net> <j5ic63$roe$1@news.onet.pl>
    <17rzqengn4hxf.ozobfv94y8fm$.dlg@40tude.net> <j5ieoc$3u7$1@news.onet.pl>
    <1a9w1bnkrg065.1buimbljvnudc$.dlg@40tude.net> <j5iffg$6ep$1@news.onet.pl>
    <28bjjqe63t7t$.yv0cerfrq4uk.dlg@40tude.net> <j5ih06$c8q$1@news.onet.pl>
    <sd76lr2hpizq$.c5dv50l27znm$.dlg@40tude.net> <j5imba$v63$1@news.onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 21:23:19 +0200, skippy napisał(a):

    > krótkie zdania...
    >
    > Metoda stosowania długich wywodów, potem ich piętrowego cytowania i wcinania
    > odpowiedzi na wiele wątków w jednym poście jest dla mnie nieczytelna.
    > Może dobra na forum, ale nie tu gdzie raczej chodzi o treściwość i gdzie
    > nikt nie bedzie analizował tych pięter i ciągu dyskusji co i skąd się
    > wzięło.
    > Chyba, że ktoś to chce wykorzystywać.
    >
    > Wybieram istotne zagadnienie co do którego chcę dyskutować w miarę
    > treściwie, przy czym staram się nie wyrywać go z kontekstu (w sensie zmiany
> [...]

    Ale ja wcale się z tobą nie zgadzam ani zgadzam. Ja po prostu pytałem:

    1. Dlaczego mam pominąć trejderów detalicznych na forexie (co to jest MM -
    jego rola i ewentualnie dlaczego nie mają oni wpływu na kursy)
    2. Dlaczego nazwałeś kompletną bzdurą moje twierdzenie że kurs złotówki ma
    wpływ na cenę benzyny?

    Chciałem tylko otrzymać odpowiedzi, bo nie rozumiałem (zwłaszcza chodzi o
    pyt. 1). Jeśli chodzi o pyt. 2 to oczywiście, że się z Tobą nie zgadzam ale
    jestem ciekawy jak do tego doszedłeś. I tyle.

    Z tym denerwowaniem się to trochę żartowałem, bo Cię lubię i az tak bardzo
    mnie nie wkurzają Twoje docinki. (no chyba ze czasem jak mam zły dzień albo
    trochę przegniesz). Zresztą wkurzałbym się gdybyś mi pisał, że mam rację.
    Jedna tylko uwaga: nie używaj tylu skrótów myślowych bo naprawdę czasem
    skazany jestem na domysły co autor miał na myśli.