  • Data: 2016-05-24 15:53:44
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie rozumiały, ze kurs moze skoczyc nagle, ze wtedy nieruchomosc
    >stanie sie
    >niesprzedawalna,

    Ale to tylko pol prawdy.
    Po spadku cen nieruchomosci to samo mogloby ich zaskoczyc na kredycie
    zlotowkowym.
    Ci, co brali kredyt na 110 czy 120% wartosci, tez

    >ale przede wszystkim nie rozumiały tego, ze opowiesci
    >ktore wysnuwali, wydawałoby sie specjalisci w temacie, czyli banki,
    >ze
    >frank stabilny, ze nic złego nie moze sie stac, ze nagle maja wieksza
    >zdolnosc kredytowa to były tylko kłamstwa majace na celu złapanie
    >klienta.

    No coz, skoro tego nie rozumieli, to trzeba bylo nie brac, bo to
    przeciez od razu widac, ze jakies oszustwo :-)

    Oczywiscie jako swiadomi klienci powinni sie zastanowic co bedzie, jak
    frank skoczy np o 20% i stosownie do swoich zdolnosci dobrac kwote
    kredytu.

    No ale skoczylo o 100% ...

    J.