    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Date: Tue, 24 May 2016 15:58:49 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <r...@4...net> <m...@p...waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@p...waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5744221f$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości news:XnsA61293C9A889Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Nie rozumiały, ze kurs moze skoczyc nagle, ze wtedy nieruchomosc stanie
    > sie
    > niesprzedawalna, ale przede wszystkim nie rozumiały tego, ze opowiesci
    > ktore wysnuwali, wydawałoby sie specjalisci w temacie, czyli banki, ze
    > frank stabilny, ze nic złego nie moze sie stac, ze nagle maja wieksza
    > zdolnosc kredytowa to były tylko kłamstwa majace na celu złapanie klienta.

    Nigdy wcześniej nie brałem kredytu.
    Jak mi bank proponował CHF - że wyjdzie niższa rata i w ogóle lepiej to:
    - wiedziałem, że kurs może się zmienić, ale nie miałem pojęcia, że aż tyle,
    - nie miałem zielonego pojęcia, że jak kredyt przekroczy wartość
    nieruchomości to nie będę mógł po prostu oddać kluczy bankowi (co wydawało
    mi się naturalne skoro mieszkanie jest zabezpieczeniem),
    Ale nie podobało mi się że:
    - nie potrafili mi powiedzieć, co zapobiega, żeby bank nie zmienił akurat na
    mój dzień spłaty kursów niekorzystnie dla mnie poza ogólnym, że banki tak
    nie robią,
    - nie mogę kupić CHF w kantorze i im po prostu wpłacić.
    Uznałem, że zmuszenie mnie do kupowania CHF akurat u nich i taka dowolność
    kształtowania kursów wymiany przez nich jest na tyle podejrzana że wybrałem
    PLN.
    P.G.