eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwantura o pożyczkomaty w metrze.... › Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
  • Data: 2016-05-31 06:52:43
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...
    >
    >>> Nie chodzi o to co zapisali w umowie tylko jak wygladał proces
    >>> sprzedazy. Jeżeli bank wie, ze proponuje klientom ryzykowny produkt i
    >>> ten produkt proponuje zwykłemu kowalskiemu to powinien z wielu
    >>> powodów wytłumaczyc, co tak naprawde sprzedaje.
    >>
    >> Tzn. że kurs może także rosnąć, nie tylko spadać?
    >>
    > Raczej ze zamiast raz rosnac a raz spadac (co sugerowały banki) to moze
    > tylko rosnac i to w takim tempie.
    > Można przeciez bło pokazac na przykładach, ze takie sytuacje nie sa ani
    > niczym nadzwyczajnym, ani niczym niespotykanym, zwłaszcza w okresie 25-30
    > lat...
    A dlaczego te osoby NIE SPRAWDZIŁY same czy przy pomocy znajomych? Sam
    mówiłeś, że byłeś na spotkaniach w paru bankach i wszędzie było to
    samo. Ktoś miał czas na łażenie do banku, a nie miał czasu na
    sprawdzenie kursów/wahań historycznych? Nie miał czasu żeby się
    zastanowić/zapytać "czemu ten kredyt taki tani"?

    Ja też łaziłem po bankach i też mogę potwierdzić, że parcie na CHF było
    duże. Ale jakoś mogłem znaleźć np. to
    http://mekk.waw.pl/mk/mieszkanie/kredyt/waluta
    polecam zwłaszcza:

    "Po wprowadzeniu nowej złotówki dolar kosztował złotówkę, 10 lat później
    osiągnął 4 złote, był też moment gdy cena dolara w ciągu kilku dni
    wzrosła z 3 do 4 złotych"

    MZ wtedy (okolice 2006) wszyscy byli zaczadzeni (te artykuły o tym jak
    ceny mieszkań za chwilę będa madryckie[1]) i mało komu się to nie
    udzieliło.
    Podkreślam wszyscy. Klienci też. I o ile można bankom zarzucić
    nieuczciwą reklamę, to klienci też powinni się walnąć w piersi.


    KJ
    [1] może zresztą teraz są ;)

    --
    http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html
    You have a tendency to feel you are superior to most computers.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1