  • Data: 2022-07-22 16:03:11
    Temat: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2022 20:04:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No więc dziś to sprawdzałem, bo potrzebowałem służbowo i tak to działa.
    > Poczta Polska ma rachunek rozliczeniowy w Banku Pocztowym. Przekazy idą
    > z jednego konta. Akurat oszuści chcieli w błąd prowadzić ofiarę, że niby
    > płacą mu cztery firmy - mniejsza o to, o co chodziło, bo nie chcę pisać
    > - i wyszło dziwnie, ze czterech różnych płatników z jednego numeru
    > rachunku przelew robi.

    PP przepisuje dane płatnika do przelewu? No tak - musi.
    Bo w zwyklym przelewie ze zwyklego konta ...
    zmienich dane wysyłającago ... sie chyba nie da.

    Ale akuat znam przypadek z Niemiec, gdzie jakies sklepy powolaly sobie
    wspolną organizacje płatniczą. A moze tylko kupily usługe i takiej
    organizacji.
    Sklep zamawial towar, otrzymywal fakturę, a placiła ta organizacja.
    W imieniu sklepu.
    J.