  • Data: 2022-07-23 00:24:13
    Temat: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2022 o 21:19, Krzysztof Halasa pisze:

    > Mógł też komputer "podpowiadać" na podstawie numeru konta.

    No więc pewnie i mógł, ale ja wiem, jak się to wydarzyło :-)

    > Swoją drogą, jaką korzyść owi oszuści uzyskiwali? Chcieli "wyrobić
    > sobie" odroczone płatności? No bo tak zwykle to oszustom nie chodzi
    > o to, by zapłacić za towar :-)

    Nie chcę / nie mogę tego wyjaśnić dokładnie. Ogólnie, to chcieli w
    ofierze wyrobić wrażenie, że otrzymuje te przelewy od różnych nadawców.
    Tu nie chodziło o zakup czegokolwiek. Usługa polegała na uzyskaniu
    płatności od kilku firm i oni chcieli pokazać, że zaczęli ją realizować.

    --
    Robert Tomasik