  • Data: 2012-09-02 15:43:26
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odświeżam wątek. Na razie dobre wieści z Mille - za zapłaty rachunków w Żabce kartą
    Maestro otrzymałem właśnie zwrot 1% MB. Czyli faktycznie "W Żabce się opłaca" przy
    płatnościach od 200 zeta (nawet mniej przy prowizji 0,99 zł, dowiedziałem się, że
    przy rachunkach ponad 500 zet pobierają 0,3% prowizji). Citi nie pobrał mi dotąd 5
    zeta za debetówkę, ale tu jeszcze nie czas na zwycięskie fanfary. Co do BGŻ - trzeba
    czekać na koniec bieżącego cyklu prowizyjnego. Czekam też na MB z Eurobanku, zwracają
    ok. 10-ego