  • Data: 2012-08-31 18:56:39
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 08:31:55 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    co będzie jak rozliczą - w jednej pozycji czy rozbiją. Ja przetestuję jakąś "spłatę
    raty pożyczki" w Żabce ;-). W sierpniu zrobiłem ich trochę...

    > no i rozliczyli, operacją zakwalifikowali pod "inne" z takim opisem
    >

    > "OPERACJA KARTĄ MASTERCARD DEBIT - GOODS AND SERVICES WITH CASH
    >
    > DISBURSEMENT BP GALERIA 282 D=28.08.2012 "
    >
    > oraz
    >
    > PRZELEW OBCIĄŻENIOWY MASTERCARD PROWIZJA ZA ZAKUP Z CASHBACK D=28.08.2012
    >

    > Teraz nie zostało nic innego jak poczekać miesiąc i mieć nadzieje, że
    >
    > nie będzie się 45 zeta w plecy ;-))

    A ja dziś odwiedziłem "Żabkę". Polubię je chyba, zwłaszcza takie, w których wyczytam
    "Prowizja 0,99 zł" ;-)) Jak zwykle zapłaciłem kartą jakiś "rachunek", do tego kupiłem
    jakiś drobiazg, żeby porównać na wyciągu jak rozliczą. Mam nadzieję, że we wtorek o
    tej porze będę już wiedział, czy obie transakcje BGŻ rozliczył tak samo. Powinienem
    też już wiedzieć, jak analogiczne "żabkowe" płatności kartą Maestro potraktował Mille
    (dadzą 1% MB czy nie).
    PS IMHO zielone zwierzątka są pewniejsze od CB