  • Data: 2004-09-21 13:24:26
    Temat: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    Insynuujesz i nadrabiasz uśmieszkami. Wiem co napisałem :)

    > Sprawdzenie salda w bankomacie to jednak nie to samo. Bank ma wszelkie
    dane
    > potrzebne do wygenerowania odpowiedniego druczku (spersonalizowanego)-a
    > jednak nikt zlecając "złożony projekt informatyczny" nie pomyslał o ich
    > wykorzystaniu. I tak klient ma za własne pieniądze wyręczać pracowników
    BPH.

    To jest dokładnie to samo. Druk jakiegoś wniosku czy umowy z systemu to nic
    innego jak funkcja, która kosztuje X złotych i zajmuje Y czasu programistów.
    Ktoś podejmuje decyzje czy za to zapłacić czy nie - proste. Tak samo jak
    saldo w bankomacie - kosztuje X2 i zabiera Y2 czasu. Tylko tak szef projektu
    może na to patrzeć. (do tego - przynosi efekt Z i Z2)

    > To masz bardzo wysokie mniemanie o racjonalności podejmowania pewnych
    > decyzji w firmach ;-))) Tylko czy uzasadnione.

    W mojej tak się właśnie podejmuje takie decyzje.

    > Cos Ci się pomieszało - nie tylko nie jestem związana z jednym z banków
    > wirtualnych, ale też w ogóle nie mam nic wspólnego z bankowością
    (oczywiście
    > w sensie zawodowym). może więc czytasz pbb od 7 lat, ale za to chyba nie
    > zawsze ze zrozumieniem ;-))))

    Nie pisałem o sensie zawodowym - nie chcę wymieniać nazwy, ale obydwoje
    wiemy o jaki bank chodzi :)

    Ja pisałem o informatykach.

    pzdr
    topjes