  • Data: 2007-05-04 14:11:48
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 4 May 2007 09:54:12 +0000 (UTC), w <f1evs4$fdq$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie masz racji.

    Oczywiście, że ma rację.
    Jest co najmniej kilka rozwiązan tego problemu:
    1) przelew z blokadą środków (facet w ogóle jakiś dziwny, że tego nie
    praktykuje)
    2) limit w koncie
    3) debet

    Z niczego nie skorzystał i wszystkiemu winny bank? Bez żartów, skoro dorósł
    tylko do portfela to niech korzysta z portfela.