  • Data: 2007-05-04 17:41:04
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > =46ri, 4 May 2007 09:54:12 +0000 (UTC), w <f1evs4$fdq$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisa=B3(-a):

    > pracujesz na=20
    > prowadz=EA DG i jak=20
    > pami=EAta=E6 za co si=EA=20
    > placisz=20
    > pamiec.

    > Oczywi=B6cie, =BFe ma racj=EA.

    Pczywiscie, ze nie ma racji.

    > Jest co najmniej kilka rozwi=B1zan tego problemu:

    Jakiego problemu? Moze go zdefniujemy? Dla mnie problemem autora watku jest zbytnie
    ZAUFANIE dla banku i systemow platnosci elektronicznej - za co zaplacil frycowe.

    > 1) przelew z blokad=B1 =B6rodk=F3w (facet w og=F3le jaki=B6 dziwny, =BFe =
    > tego nie
    > praktykuje)

    Co to da, gdy przed wykonaniem przelewu pojawi sie platnosc natychmiast wymagalna z
    data wczesniejsza? Wg mnie transakcja bedze wisiala jako niwykonana.

    > 2) limit w koncie

    To znaczy ? jak to sie ma do zaleglej transakcji sprzed miesiaca, ktora nie wusiala
    na blokadzie srodkow?

    > 3) debet

    jedynie to moze byc zabezpieczeniem - chyba, ze juz korzysta z niego do ostatecznej
    granicy i transakcje robil nie na gotowce a na debecie.

    > Z niczego nie skorzysta=B3 i wszystkiemu winny bank? Bez =BFart=F3w, =
    > skoro dor=F3s=B3
    > tylko do portfela to niech korzysta z portfela.

    Jak powyzej. Winien jest tylko zbytniego zaufania do banku i wiary, ze wszystkie
    transakcje schodza terminowo.

    A bank nie lubi sie przyznawac do niedociagniec. ja kiedys dwa tygodnie wyjasnialem
    niezgodnosci odnosnie moich wlasnych przelewow. Dopiero przeslanie nagrania filmiku
    z przegladania transakcji dalo odzew w postaci przyznania, ze faktycznie takie
    problemy wystepuja, oraz wyjasnienie ich technicznej przyczyny lezacej po stronie
    banku.

    dlatego jedynie nie ufajac bankowi i asekurujac sie na wypadek podobnych bledow czy
    opoznien, mozna bezpiecznie korzystac z jego produktow. A wy "gotowka"...