eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK jak na bazarze w HiszpaniiRe: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
    Date: Sun, 17 Apr 2011 17:30:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <iof11s$18o$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ioe6ns$8st$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.63.247.236
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1303054204 1304 31.63.247.236 (17 Apr 2011 15:30:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 15:30:04 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: tuvalu1
    X-Antivirus: avast! (VPS 110417-0, 2011-04-17), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550740
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent KAK nadaje:
    > JanKo, przepraszam, ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś.
    > Reklamację z trudem dopiero złożyłem i rozumiem, że nie może być
    > rozpatrzona natychmiast.

    Bardzo możliwe że źle odczytałem to co napisałeś. Rozumiem dlaczego
    jesteś urażony. Jednak jeśli postawisz się z drugiej strony to zauważysz
    że sprawa może wyglądać tak jak ją opisałem. Z osobą która ci obiecała
    zwrot opłaty rozmawiałeś nie ze swojego telefonu więc nie można w ten
    sposób tej rozmowy zidentyfikować. Rozmowa była prowadzona z oddziału
    który wykonuje codziennie wiele godzin takich połączeń. Nie bardzo
    możesz podać datę takiej rozmowy więc trzeba przesłuchać nagrania z
    wielu dni. Jeśli twoja rozmowa nie była w jakiś sposób
    charakterystyczna, inna niż ta które pewnie ta pani prowadzi standardowo
    "proszę nie rezygnować, zwrócimy panu opłatę" to identyfikacja sprawi
    dodatkową trudność.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1