  • Data: 2010-01-21 15:19:12
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hj9pfc$aio$1@news.interia.pl...
    > "wspolna-flaszka.pl" news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl

    > A czy twoje hobby jest normalne? ;)
    > Może warto przerzucić się na znaczki, numizmaty itp - napewno będzie mniej
    > kłopotliwe.

    to ze zbieralnie kart moze nie byc dla wszystkich normalne OK - sam sie z
    tego smieje bo zaczelo sie niewinnie od alle karty, ale czy potraktowanie w
    taki sposob klienta w banku
    jest na miejscu zwlaszcza sugerowanie wprost ze moze byc przestepca ? :)
    konto24.pl przypadkiem otworzylem jak wyskoczyla reklama ale karty na
    allegro
    konto<30 bo chcialem pierwsza maestro :)
    a wydajesz i zarabiasz juz nie dla karty, ja mysle ze jak ktos ma z tym
    problem (bzwbk) to powinien uniemozliwic zalozenie drugiego konta
    a nie klientow ponizac.

    > PS.
    > Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
    > birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

    :-)