  • Data: 2010-01-21 15:29:19
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: paranoix <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-21 16:14, Valdi pisze:
    > "wspolna-flaszka.pl" news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl

    > A czy twoje hobby jest normalne? ;)
    > Może warto przerzucić się na znaczki, numizmaty itp - napewno będzie mniej
    > kłopotliwe.
    >
    > PS.
    > Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
    > birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

    Ocenę normalności bądź też jej braku w przypadku hobby pozostawmy
    zainteresowanemu, ewentualnie jego lekarzowi ;)

    Ja zbieram stare telefony komórkowe :)

    Zgadzam się z wspólną flaszką, że pracownicy banku NIC do tego ile i
    jakich mam kont, a swoje głupie komentarze powinna zachować dla siebie.
    Jest to wyłączna sprawa klienta, jak korzysta z usług dla ludności, i o
    ile nie łamie regulaminu, nie ma obowiązku się z tego tłumaczyć. Ja bym
    poszedł nawet o krok dalej - poinformował, zgodnie z prawdą, że celem
    założenia tylu kont jest wzbogacenie kolekcji plastików obserwując przy
    tym płynne przejścia tonalne z barwy białej do czerwonej ;) Jeśli bank
    nie chce, by klienci zakładali tyle kont, może to ograniczyć. Skoro nie
    ogranicza, można zakładać :)