  • Data: 2010-01-21 16:46:53
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: Jacenty <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flaszka, koniecznie napisz do rzecznika klienta tego banku adres:
    r...@b...pl , po to on jest. Insynuacji i łamania
    procedur bankowych nie należy tolerować. Pani pseudo bankier ma
    szczęście, że nie trafiła na mnie, bo dyrektor oddziału usłyszałby
    kilka ostrych słów na ten temat.
    Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości
    nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę -
    Sopot też nie lepszy.