  • Data: 2010-01-21 23:05:48
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "wspolna-flaszka.pl" hj9pkg$gve$...@i...gazeta.pl

    > W momencie gdy kobieta spojrzala na moje rachunki potraktowała mnie jak przestepce,
    z pretensja do mnie czemu ja mam tyle
    > rachunków
    > po co je otwierałem, zaczeła mowic ze w takich przypadkach rachunki sa

    Niejedna z osób tu piszących miała po kilkanaście tych rachunków. :)
    Dlaczego BZWBK tak źle traktuje swoich klientów? Nie mam pojęcia. To
    sprawa ogólnopolska, że tak ją określę. :) Zamiast zachęcać -- w tym
    banku się zniechęca ludzi. :) Ja odetchnąłem z ulgą, gdy się rozstałem
    z tym bankiem. :)

    > SZOK I NIESMAK.

    > Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka wypisuje
    blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30
    > rachunkow
    > oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut conajmniej
    o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w
    > kominiarkach :-)

    co najmniej

    IMO trwa to krócej, ale jednak za długo. :)

    > to tyle .

    > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    Tak -- zgodne z ostrymi/rygorystycznymi normami BZWBK. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'