eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK traktuje ludzi jak przestepcówRe: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
  • Data: 2010-01-21 19:29:31
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witrak()" news:hja8cc$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
    > to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

    IMHO to chyba standard w "naszych" bankach. Udowodnić (na szczęście nie
    wszyscy się na to łapią) klientowi, że jest debilem i nie ma racji, ale
    zrobić to w taki sposób (przynajmniej się starają niektórzy) aby się nie
    połapał, że dla banku i osoby, która mu odpisuje na korespondencję jest
    pospolitym intruzem, dla którego trzeba odstawić kubek gorącej kawki i
    wystukać kilka słów/zdań w oparciu o jakiś tam formularz do korespondencji
    na linii rzecznik klienta - klient :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1