  • Data: 2010-01-22 14:21:06
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 21, 3:50 pm, "wspolna-flaszka.pl"
    > Witam!
    > Stan faktyczny taki, jako ze jestem na etapie kolekcjonowania kart
    > postanowilem zalozyc kilka
    > rachunk w w bzwbk gdyz posiadaja adne karty, w tym rachunek
    > wydajesz&zarabiasz poniewaz
    > rzeczywiscie uzna em ze moze byc oplacalne gdy si posiada zwolenienie z
    > op aty za prowadzenie.
    >
    > Gdy planowa em sie przenie na  korzystanie z tego rachunku otworzy em
    > kilka kont oszcz dno ciowych (5 kont 5 kliknieciami co zajelo mi moze 5
    > minut) po to azeby ew. tam trzymac kase i w razie potrzeby puszczac z
> [...]

    Prosimy skontaktować się w tej sprawie z Rzecznikiem Klienta (http://
    indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecz
    nik-klienta.html)
    i dokładnie wszystko opisać. Oczywiście opisywana sytuacja nie powinna
    mieć miejsca i zostanie wyjaśniona w oddziale. Jakość obsługi klientów
    jest dla nas bardzo ważna i stale staramy się eliminować
    nieodpowiednie zachowania pracowników naszego Banku.

    Dziękujemy za sygnał.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK