eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru › Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Date: Mon, 10 Nov 2003 20:41:39 +0000 (UTC)

    > Nie sądzę by MBank wprowadził coś takiego. Z ich punktu widzenia to zbędna
    > opcja

    No, to wiemy! Chodzi o to aby posłuchali opinii użytkowników :^)

    Alternatywnie do opisanej możliwości zabezpieczenia przelewu zdefiniowanego
    kodem, którą ze wszech miar popieram, mogli by wprowadzić opcję
    kopiowania/wypełniania danych do przelewu jednorazowego na podstawie
    wykonanych przelewów które są już na wyciągu. W ten sposób logika systemu
    pozostała by nienaruszona - przelewy definiowane bez hasła, jednorazowe z
    hasłem, a użytkownicy nie musieli by każdorazowo dziergać danych dla
    przelewów rzadziej wykonywanych lub na niepewne konta.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Żeby użytkownicy BZWBK nie narzekali że mBankowa mafia opanowała ich
    wątek to dodam że mam KK w BZWBK i jestem zadowolony :^)