  • Data: 2004-06-18 12:21:58
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda c z. II
    Od: "hania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    myślę że każdy bank działa podobnie, bank to ludzie - m.in. prawnicy,
    ekonomiści, windykatorzy, więc nie będę tu robić antyreklamy, przestrzegam
    przed zaciąganiem zobowiązań w ogólności a nie w konkretnym banku, ich metody
    sie znacząco nie różnią

    ja mam 25 lat i w nie zaciągnęłam kredytu ani nie zamierzam. Ale wyobraź sobie
    sytuację, gdy masz bardzo chore dziecko i potrzebujesz pilnie kasy na jego
    leczenie, nie możesz przewidywać życiowych okoliczności albo pzrewidujesz
    (taka z ciebie rozsądna osoba) ale niestety pomyliłaś się (nikt nie jest
    wszechwiedzący) i co wtedy, nie masz pracy, albo masz pracę ale nie jesteś w
    stanie zarobić na ratę którą wyznacza Ci jednostronnie bank (jesteś tego
    orędowniczką ) i co....

    Może zastanów się trochę, jesteśmy tylko ludźmi, wiele nie jsteśmy w stanie
    sobie wyobrazić, ci którzy zaciągali kredyty i ich nie spłacili (moje sprawy)
    też mieli znakomicie funkconujące i rentowne przedsiębiorstwa, gigantyczne
    obroty roczne, spółki akcyjne i wiesz co się z nimi działo - byli pewnie
    bardziej majętni niż Ty (przepraszam jeśli się mylę) - w naszym "chorym" kraju
    bardzo można sie zdziwić, a dnia na dzień można stracić wszystko - a co
    dopiero dystans dwóch lat

    Więc radzę więcej pokory, i mniej pewności co do spraw rzekomo oczywistych
    Bo jesli ktoś ma takie podejście jak Ty to w razie przeciwności losu może
    psychicznie nie podołać.