  • Data: 2004-06-18 12:49:22
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda cz. II
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pekao S.A. od nikogo nie wymagało weksla w przypadku jedynie pożyczki
    > w eurokoncie czy też karty kredytowej.

    Tu się mylisz. Miałem tam pożyczkę w Eurokoncie. Przy odnowieniu około roku
    1999 zażądali ode mnie weksla jako dodatkowego zabezpieczenia. Z tego co
    pamiętam nowa procedura określała, że weksel jest wymagany przy limitach
    powyżej pewnej kwoty (ok. 50 000 PLN chyba). Później limit chyba
    zmniejszyli, bo jak w 2003 roku wynosiłem się z Pekao (ile czasu można dawać
    się okradać) to w segregatorze "pożyczki w Eurokoncie" w oddziale widziałem
    sporo weksli do oddania.