  • Data: 2009-03-24 13:48:30
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-24, Emka <e...@o...eu> wrote:

    [...]

> [...]
    >>> 3/ nie ma się możliwości spłacania rat o kilkaset złotych wyższych na

    > Jeśli po zlicytowaniu nieruchomości deliwent miałby z czego opłacać wynajem,
    > to siłą rzeczy miałby z czego wcześniej opłacać kredyt (nawet ten z
    > podwyższoną marżą) i nie doszłoby do sytuacji ostatecznej, czyli eksmisji i
    > licytacji.

    Nie. Nie wiem na ile znasz obecny rynek wynajmu, ale jest on
    zdecydowanie tańszy niż kredyty mieszkaniowe na X0 lat. Ja płacę
    dla przykładu 2000 zł [1] miesięcznie za dwupoziomowe mieszkanie
    70 m^2 w centrum Poznania wybudowane już grubo po 2000 roku.
    Pokaż mi w czasie boomu mieszkanie, gdzie bym się z kredytem w tej cenie
    zmieścił.

    A jak mi zdolność spadnie to mogę w 3 miesiące się przeprowadzić do
    tańszego mieszkania. Tak po prostu. Wynajem JEST tańszy, a co więcej
    pozwala mi spokojnie czekać na sensowną obniżkę mieszkań na rynku.

    [1] Z garażem podziemnym i wszystkimi opłatami (woda, prąd, itd.).

    > Ale co w związku z tym? Bo nie bardzo rozumiem :)

    To w związku z tym, że nie ma żadnej tragedii jak to próbujesz
    przedstawić. Są alternatywy i można z nich skorzystać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl