  • Data: 2008-09-09 20:56:02
    Temat: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem już w banku 2 razy wyjaśniać tą sprawę, a każdy dojazd do banku mnie
    > kosztuje więc to także jest moja starata z powodu tego, że baba w banku
    > która
    > otrzymuje wynagrodzenia za pisanie zleceń robi to źle.
    >
    > Ponieważ Arbiter Bankowy rozstrzyga sprawy do 8tyś. zł., a ja zleciłem
    > przewalutowanie na kwotę dużo wyższą (kilkadziesiąt tyś.) to czy mogę
    > złożyć
    > wniosek o Arbitra Bankowego do kwoty 8 tyś. zł czy nie?

    www.zbp.pl

    Przedmiotem postępowania przed Arbitrem Bankowym mogą być wyłącznie spory
    pomiędzy konsumentami i bankami - członkami Związku Banków Polskich powstałe
    po dniu 1 lipca 2001 r., których wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa
    niż kwota 8000 zł.

    IMHO jezeli roszczenie jest do kwoty 8000 zł (tyle straciles przez
    zaniedbanie banku) to masz prawo zwrocic sie do ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS