eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank nie wykonał umowy - co robić? › Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
  • Data: 2008-09-09 21:38:54
    Temat: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Janusz Zaręba wrote:
    >
    > To znaczy bank stwierdził, że według banku umowa zawiera błędy i nie wykonał
    > opisanej tu transakcji. (jest napisane &#8222;bank sprzedaje PLN&#8221; , a w dalej
    &#8222;bank
    > kupuje USD&#8221;). Według mnie nie jest to błąd ponieważ wszystko jest zgodne z
    > dyspozycją właściciela pieniędzy na kontach które zostały wskazane.
    > W najbliższy poniedziałek rano pani kierowniczka banku stwierdziła, że
    > pracownik banku popełnił błąd i (wina leży po stronie banku) i tyle.
    > A jak chce dolary to może mi sprzedać ale po poniedziałkowym dużo wyższym
    > kursie (który był w poniedziałek bez łaski).

    Nie ma sprawy.
    Kurs może być poniedziałkowy. Do tego odszkodowanie w wysokosci roznicy
    kursow i juz.




    > 2) jeśli to bank kreuje umowę czy mogę i czy powinienem oczekiwać, że bank
    > dokona należytej staranności, jeśli nie, to będzie za to odpowiedzialny ?

    czemu bank, oboje.
    nawet jeśli umowa zawierała błąd, ale wiadomo było o co chodzi to mogli
    ją wykonać.

    > 3) czy mogę, powinienem domagać się od banku tego przewalutowanie po kursie
    > który został wpisany w umowę sporządzoną w piątek ? jeśli mogę to w jaki sposób?
    >
    j.w.
    ewentualnie nowa umowa plus odszkodowanie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1