eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank nie wykonał umowy - co robić?Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!ihal.ma.local.domain!news
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Date: Wed, 10 Sep 2008 08:53:01 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 17
    Message-ID: <e...@i...ma.local.domain>
    References: <ga6f4a$rmc$1@inews.gazeta.pl> <ga6qdh$io8$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-9924.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1221030076 18755 84.40.235.196 (10 Sep 2008 07:01:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Sep 2008 07:01:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Macintosh/20080707)
    In-Reply-To: <ga6qdh$io8$3@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454718
    [ ukryj nagłówki ]

    witek pisze:
    > czemu bank, oboje.
    > nawet jeśli umowa zawierała błąd, ale wiadomo było o co chodzi to mogli
    > ją wykonać.

    Ale jak wiadomo? Klient przeczytał i potwierdził własnym podpisem umowę,
    w której było napisane, źe kupuje $. Dlaczego zatem bank miałby robić
    operację odwrotną?

    Na koniec dnia, w związku z tym, że $ nie pojawiły się na koncie
    klienta, bank poinformował, że nie zrealizuje umowy, bo nie ma
    odpowiedniej ilości środków na koncie klienta.

    Niestety, ale trzeba czytać (i rozumieć) co się podpisuje.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1