    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Date: Fri, 15 May 2009 08:07:06 +0200
    <guhkcr$ff0$1@inews.gazeta.pl> <guhkm2$cc8$1@news.dialog.net.pl>
    <guhokq$4ke$1@inews.gazeta.pl> <guhgrk$plt$1@node1.news.atman.pl>
    <gui2lr$n70$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <gui6jv$8o9$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@g...googlegroups.com>
    <guiagn$ket$1@inews.gazeta.pl>

    Schliesky pisze:

    > Miałem niemal tak samo :-) Choć akurat zawsze uważałem Mikkego za
    > oszołoma i dlatego UPR nie do końca poważałem, to poglądami nie
    > odbiegałem tak bardzo.
    >
    > Nie, żebym stał się socjalistą, ale po pewnej fascynacji upr-owską wizją
    > świata już niewiele zostało.

    Tacy oszołomi są potrzebni. Jako źródło nowych niesztampowych pomysłów,
    alternatywne spojrzenie, krytyczni recenzenci jedynie słusznych
    poprawnie politycznych nakazów itp. Problemy sie zaczynają jak skrajne
    frakcje dochodzą do władzy albo organizują bojówki czy podkładają bomby.

    Jak ktoś w młodości fascynował się UPR'em, ruchem oazowym czy lewicowymi
    ekologami to pewnie wyrośnie na porządnego człowieka, który się potrafi
    zaangażować w jakieś słusznej sprawie. Gorzej jak studenta ciągnie do
    Wszechpolaków, czy innych lewicowych albo prawicowych radykałów. Pewnie
    skończy jako dyrektor w TVP :)

    Sebastian