  • Data: 2005-02-13 19:25:14
    Temat: Re: Banki w Polsce to zlodzieje
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MH napisał:

    > Wezmy pod uwage ING.
    > W Wlk.Brytanii nie biora nic.
    > W Polsce biora.
    > Ktos to musial u gory ustalic wiedzac dobrze co robi.

    Bo tutaj jak bank nie daje procentow na rachunku biezacym to kradnie, a
    tam jak kasuje za prowadzenie to kradnie. ;-)

    Innymi slowy tutaj masz jakies marne procenty na rachunku i placisz za
    jego prowadzenie, tam nie masz procentow na rachunku i nie placisz.
    Bankom wychodzi na jedno pewnie. Jaki rynek taka oferta.

    > Jezeli ja zaczne rozsylac produkty i za doreczenie ci w mieszkaniach o
    > numerach nieparzystych beda musieli zaplacic a ci pod numerami parzystymi
    > dostana za darmo to prokuratora i policja zainteresuje sie ta sprawa.

    A niby dlaczego?

    Bartol