  • Data: 2012-08-11 07:29:27
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy koniunktura to to samo co inflacja? Czy też indeksy pokazują przyszłość
    > koniunktury lub przyszłość inflacji? Jak można się zorientować kiedy
    > przepowiadają inflację, a kiedy koniunkturę?

    No coś ty? A co indeksy przepowiadały można zorientować się po fakcie, teraz
    możemy się tylko domyślać.

    > Jaki to twierdzenie ma związek z indeksami? Czy należy rozumieć, że indeksy
    > nie odzwierciedlają stanu gospodarki tylko stan podaży pieniądza? Wyżej
    > pisałeś, że indeksy przepowiadają inflację teraz piszesz, że
    > odzwierciedlają. Czy podaż pieniądza to coś innego niż inflacja? Czym się
    > różni?

    Ja tylko cytowałem, to co twierdzi austriacka szkoła ekonomii. Uważam, że to
    może być racja, a najbardziej jaskrawym przykładem jest Zimbabwe, gdzie
    inflacja osiągała miliony procent rocznie, indeks giełdowy szalał, a wiadomo
    co stało się z gospodarką.

    kc