    From: Maciej Pilichowski <b...@S...FM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Date: Sat, 07 May 2005 13:59:12 +0200

    On Sat, 7 May 2005 12:28:09 +0200, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wow jestem pod wrazeniem Ma?ku, naprawd? nie chcesz przyj?c do wiadomo?ci
    >rzeczy oczywistych. Zamiast si? cieszy? ze dosta?e? kredyt na ile? dni masz
    >pretensje ze sklep Cie nie skasowa? od razu.

    Tak, i znam kilka innych osob, ktore nie widza tu pozytywow kredytu,
    tylko negatywy potencjalnej kradziezy.

    >Przecie? j? ju? zautoryzowa? nie widzisz ?adnego powi?zania? To jest ta sama
    >transakcja tylko rozwleczona w czasie .
    > (...)
    >Praktyczynie jest tak w ka?dym banku .

    Ok, to moze dla ustalenia uwagi, nie klekam z wrazenia przed tym co
    sie dzieje i w tym i w innych bankach i nadal jest dla mnie pozadana
    usluga, ktora polega na tym, ze bank broni mnie przed tego typu
    obciazeniami. Czyli tak jak bylo w reklamowce -- zaplata tak, ale do
    maks. wysokosci srodkow NA KARCIE, a nie na RACHUNKU!

    Bo to drugie to swietny sposob na wyczyszczenie komus konta, i dzieki
    bardzo za kredyt, ktory ja bede splacal, a wzial jakis Don Pedro
    rezydujacy na Hawajach.

    milego dnia zycze
    hej
    --
    Maciej "MACiAS" Pilichowski http://bantu.fm.interia.pl/

    M A R G O T --> http://www.margot.cad.pl/
    automatyczny tłumacz (wczesna wersja rozwojowa) angielsko-polski