    From: "donald" <d...@k...corporation.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s...@p...org> <grsfnn$mar$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <6CBEl.26202$uK2.15553@newsfe20.ams2>
    <s...@p...org> <D7FEl.1796$eO4.336@newsfe09.ams2>
    <grvf7g$e07$1@news.wp.pl> <grvfoq$rgj$1@news.onet.pl>
    <grvirm$g1g$1@news.wp.pl> <I64Fl.49571$2S5.4334@newsfe22.ams2>
    <gs2uks$ifm$1@news.wp.pl> <Cs7Fl.9908$rk7.4213@newsfe05.ams2>
    <gs31lq$k61$1@news.wp.pl> <pm8Fl.15644$oi.13994@newsfe17.ams2>
    <gs3rgm$34g$1@news.wp.pl>
    Subject: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych
    Date: Wed, 15 Apr 2009 08:59:46 +0100

    > Wielkie osiagniecie anglosaskiej bankowosci ;). W PL taki sposob
    > weryfikacji jest stosowany od ubiegleo wieku.

    No widzsz, ta "zacofana" bankowosc w UK jest darmowa - ile ty placisz
    bankowi za to, zo on moze twoja kasa obracac? I jeszcze jako klienta -jak
    sam piszesz- ma cie gleboko w dupie?

    > Jakbys sie skupil na uwaznym przeczytaniu tego co napisalem to bys sie
    > dowiedzial.

    No wlanie sie dowiedzialem jedynie tyle, ze taka osoba wlasnie stracila
    dostep do swoich pieniedzy - bankowosc na poziomie afganistanu.

    > Ktos kto pieprzy takie bzdury na pewno. no, ale dzieki takim istnieje PiS
    > i mamy fun w PL :).

    hehehe, i co politke do tego mieszasz:)) Jak ja takich uwielbiam. Misiaczku
    kolorowy PiS i PO to jedna i ta sama partia - tak dla twojej informacji,
    zwala sie kiedys AWS-UW - ale ty chyba za mlody jestes by to pamietac i
    dajesz sie dymac raz Kaczynskiemu raz Tuskowi a czasem Rokicie, czy innym
    zlodziejom - zgadlem?

    > Jak dotad sa pelne :). Moze dlatego, ze nie trzymam funciakow w angielskim
    > banku gdzie pracuja sami zlodzieje ;).

    Jak juz kilka razy napisalem, zdarzaja sie takie sytuacjie na calym swiecie.
    W Polsce samym zlodziej jest bank ktory odpropwadza ci z konta srednio 600zl
    rocznie:)) I ty temu przyklasniesz, bo stwierdzisz "a co ma byc za darmo" -
    zgadlem?
    W Polsce w bankach jest takie zlodziejstwo, ze lepiej nie miec nic wspolnego
    z nimi. Przyklady moge na peczki ci przedstawic.

    > MK
    >
    > PS. Dla to chyba zbyt wysoki poziom dyskusji, wiec EOT :).

    Jak tam sobie chcesz.