  • Data: 2024-09-19 15:24:53
    Temat: Re: Bezpłatny blik?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2024 o 20:57, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

    > Hmmm, echh, te teorie.
    > W każdym razie w praktyce masz sprawdzone jak rozumiem?

    Tak, wielokrotnie.
    Powiem nawet, że w jednym z kantorów za zakup waluty można zapłacić
    blikiem, dalszy tok akcji trzeba sobie dopowiedzieć ;)

    > Napisz jeszcze z którego banku.
    > I może przy okazji trzeba sobie odświeżyć aktualne limity.

    mbank.

    > A, ceny mieszkań stoją? Mimo inflacji? No to rzeczywiście tanieją.

    Jak to mówią analitycy - nastąpiła stabilizacja rynku ;)

> [...]
    > ciekawe, tylko w sytuacji, gdy rozkładane jest zadłużenie (częściowo lub
    > całościowo),
    > ale NIE w sytuacji, gdy rozkładana jest pojedyncza transakcja
    > (takie miałem do poprzedniej promomocji na poprzednim wyciągu - i tam
    > nie doliczyli do "otrzymanej płatności").
    > Ciekawe, tak ma być czy to błąd?
    > Można się nadziać.
    > Może ma to również związek z tym, że w citku również zwroty nie są
    > traktowane jako spłata zadłużenia z ostatniego wyciągu,
    > a jedynie jak spłata bieżącego zadłużenia.

    Cenna informacja, do teraz byłem przekonany, że spłaca wyciąg :/

    > A np. w santanderze zwrot nie tylko spłaca zadłużenie z ostatniej
    > wyciągu, ale również kwotę minimalną.
    >
    > Na razie nie mogę po raz kolejny rozłożyć na raty całości zadłużenia
    > (do której wlicza się całkowita spłata rozłożonego zadłużenia ;)
    > Zobaczymy czy jutro będzie lepiej.

    Zawsze możesz zrolować plan ratalny do bieżącego okresu i spróbować
    rozłożyć na kolejny plan po wygenerowaniu kolejnego wyciągu ;)

    > W każdym razie od tego, czy citek doliczy tą całkowitą spłatę do kwoty
    > minimalnej może wynikać możliwość przedłużania zadłużenia w nieskończoność
    > (no, do czasu aż zlikwidują 0% prowizji - bo "operacyjną" można olać)
    > lub jedynie o miesiąc - ale w sumie dobre i takieg wydłużenie GP.
    > Choć to, że rozłożenie zadłużenie spłaca również kwotę minimalną,
    > może umożliwić dłuższe przeciąganie ;>

    Niezmiernie jestem ciekaw wyników ostatecznych :)

    --
    Pete