  • Data: 2009-11-02 12:28:00
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    -----------------------­----

    > Moze oni tez nie maja ochoty placic za konto?

    Nie musza. Jak wykazano w temacie - od groma na rynku bezplatnych kont
    to raz.

    Dwa sami powinni pokrywac koszty swoich wyborow - jak chce gotowke
    niech za to placi on, nie my.

    > To, ze ty placisz za konto to twoja sprawa,

    Racja.

    > a co do budgetu to skoncz ta
    > glupia bajke,

    Nie bedziesz mi mowil co mam robic. Place podatki - mam prawo wyrazac
    opinie na co one powinny byc wydawane. Mam tez prawo decydowania na co
    one beda wydawane i korzystam z tego prawa aktywnie.

    > bo rownie dobrze ja jestem przeciwnikiem udzialu polski w
    > afganistanie na co ida pieniadze niewspomierne w porownaiu z tym UMCS i co?

    I Twoim swietym i niezbywalnym prawem jest protestowac przeciwko tej
    wojnie oraz podejmowac wszelkie legalne kroki przeciwko udzalowi
    Polski w tej wojnie. A mi nic do tego, wiec z laski swojej nie wmawiaj
    mi co moge - a czego nie moge popierac.

    > I nic, mam taki sam na to wplyw jak ty.

    Nie wiem jaki Ty na co masz wplyw. Ja staram sie wplywac na rzeczy,
    ktore uwazam za istotne.

    > Wiec bez bajeczek o placeniu "z
    > mojej kieszeni".

    To nie jest zadna bajka. To, ze ludzie traktuja to jak bajke jest
    przyczyna naszych "dziur budzetowych" bo wszyscy tylko potrafia "daj,
    daj daj" i glosuje sie na tego co najwiecej obieca :)

    Jest okazja bo jakies media zainteresowaly sie tematem - warto
    uswiadamiac spoleczenstwo, ze za roznego rodzaju przywileje placimy my
    wszyscy. Juz niedawno bylo o tym, ze ZUS zamieni wyplaty gotowkowe na
    karty pre-paid - i cool! Widac jednak, ze cos sie zmienia w kierunku
    obrotu bezgotowkowego.

    Kolejna rzecz, ze wraz z popularyzacja obrotu bezgotowkowego jego
    koszty spadna i moze darmowe konta beda czyms zupelnie normlanym w
    kazdym banku.